1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

1.1. Müügitingimused kehtivad VärvX OÜ (registrikood 11370349; juriidiline aadress: Miku tee 11, Ahisilla küla, Kose vald, 75111 Harjumaa; telefon +372 524 3036 ja e-post info@varvx.eekaupade ostmisel.

1.2. Peale käesolevate tingimuste reguleerivad varvx.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi: VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi: TKS) ja teised õigusaktid.

1.3. Veebipood varvx.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.varvx.ee.

2. HINNAINFO

2.1. Kaup saadetakse Omniva või Itella Smartposti pakiautomaati või kulleriga koju kätte vastavalt teenusepakkuja hinnakirjale. Lugege tarne kohta lähemalt punktist 4 ja lingi „Tarne“ alt.

2.2. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse ostja ja veebipoe varvx.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

2.3. Veebipood varvx.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.varvx.ee.

2.4. Kõik hinnad on toodud eurodes.

3. MAKSEVIISID

3.1. Veebipoes varvx.ee on võimalik tasuda Swedbanki, SEB, Luminori, LHV, Coop Panga ja PocoPay pangalinkidega.

3.2. Kõik maksed toimuvad eurodes ning arvestatakse maksja kontolt maha eurodes.

3.3. Pangalinkide makseid vahendab lepingu alusel Maksekeskus AS.

3.4. Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-ile.

4. KOHALETOIMETAMINE

4.1. Tarnime kaupa Eesti piires.

4.2. Kauba saatekulud kannab ostja.

4.3. Kauba kättesaamise võimalused:

– ise kaubale järele tulemine;

– tarne ostja soovitud kohta, kasutades järgmiste kullerfirmade teenuseid: Jet Express, EstFin Trans, DPD Kuller, Kaubaekspress.

4.4. Saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti üldjuhul 30 kalendripäeva jooksul. Kui tellijal on viimistluse kohta erisoove, siis 60 kalendripäeva jooksul.

5. TELLIMUSE VORMISTAMINE

5.1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

5.2. Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Mine maksma“.

5.3. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad korrektselt, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem võimalik vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Kliendikonto registreerimisel saadetakse andmetes märgitud meiliaadressile selle kohta info.

5.4. Märkige, et olete tutvunud ja nõustute müügitingimustega, ning esitage tellimus, vajutades sellenimelisele nupule.

5.5. Teile kuvatakse tasumiseks arve. Arvet saate näha igal ajal, logides sisse enda kliendikontole. Arve saadetakse ka kliendi andmetes märgitud meiliaadressile.

5.6. Veebipoe tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−18.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15.00, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

6. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

6.1. Kauba müügilepingu järgi kohustub veebipood varvx.ee andma ostjale üle olemasoleva või veebipoe varvx.ee tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku ostjale. Ostja aga kohustub veebipoele varvx.ee tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

6.2. Müügileping jõustub pärast ostja tehtud makse laekumist veebipoe varvx.ee pangakontole.

7. TAGANEMISÕIGUS

7.1. Pärast tellitud kauba kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Lepingust taganemise korral tuleb tarbijal ostetud asi tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist.

7.2. VärvX OÜ kohustub viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale lepingust taganemise teate saamist, tagastama ostjale tagastatud kauba eest kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, eeldusel, et tarbija on sama tähtaja jooksul ehk 14 päeva jooksul kauba tagastanud. Muu hulgas hõlmab see tagastatud toote kättetoimetamise kulusid.

7.3. Tagastatav toode peab olema komplektne. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

7.4. Kui tarbija on valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast tavapärasest tarneviisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea ettevõtja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulusid.

7.5. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostja on juriidiline isik.

7.6. Kauba vastuvõtmisel peab ostja veenduma, et pakendid on terved. Enne saatedokumendi allkirjastamist tuleb veenduda, et kauba pakend on terve. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, täiskomplektne ja originaalpakendis, pakend ei tohi olla lõhutud või vigastatud. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab ostja käsitsema ja kasutama kaupa üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

7.7. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostust taganemise avaldus, mille võib vormistada vabas vormis ning saata see aadressile info@varvx.ee. Taganemisavaldusse palun märkida tagastatavad tooted, tagastamise põhjus, ostja ees- ja perekonnanimi ning tellimuse number.

7.8. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

8. VÄÄRAMATU JÕUD

8.1. Veebipood varvx.ee ei vastuta ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood varvx.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

9. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

9.1. Veebipoe varvx.ee müüdud toodetele kehtib VÕS-i §-s 218 lg-s 2 sätestatud kaheaastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

9.2. Ostja peab puuduse ilmnemisel veebipoele varvx.ee pretensiooni esitama hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest, lisades digitaalselt või paberkandjal arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

9.3. Veebipood varvx.ee ei vastuta

– toote puuduste eest, mis on tekkinud ostja süül toote kasutusjuhendi eiramise, toote mittenõuetekohase või mitte eesmärgipärase kasutamise ja hoiustamise tagajärjel;

– toote normaalse kulumise eest.

9.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@varvx.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

9.5. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

10. OSTJA ÕIGUS PÖÖRDUDA EUROOPA LIIDU TARBIJAVAIDLUSI LAHENDAVA PLATVORMI POOLE

10.1. Kui ostjal on veebipoe kohta pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@varvx.ee.

10.2. Kui ostja ja veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

10.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.